Jak zaoszczędzić czas na SEO?
Kiedy masz firmę lub stronę internetową, SEO może nie być jednym z twoich priorytetów. Masz wiele zadań i rzeczy na głowie, które możesz uważać za ważniejsze. Jednak posiadanie dobrego pozycjonowania organicznego zagwarantuje Ci wysokiej jakości ruch i konwersje przy niskich kosztach. Dlatego w tym poście chcemy wyjaśnić Ci kilka wskazówek, które możesz zastosować, aby zaoszczędzić czas.
1. Popraw aktualną treść swojej strony, aby zaoszczędzić czas SEO
Gdy przyjdzie czas na rozszerzenie strategii pozycjonowania organicznego lub SEO, pierwszą rzeczą, która przyjdzie Ci do głowy będzie napisanie kolejnego artykułu od podstaw. Zalecamy jednak, abyś najpierw przejrzał wszystkie napisane wcześniej treści. Być może znajdziesz podobny temat, który możesz zaktualizować. Robienie tego może być korzystne z kilku powodów:
– Pozwala uniknąć kanibalizacji słów kluczowych, zwłaszcza na stronach, które są większe i mają więcej słów kluczowych.
– Będziesz aktualizował swoje treści o istotne i aktualne informacje, co spodoba się zarówno botom Google, jak i Twoim użytkownikom.
– Dzięki temu zaoszczędzisz czas na SEO. Konieczność napisania go od podstaw zajmie znacznie więcej czasu niż aktualizacja istniejącego.
2. Wykorzystaj sztuczną inteligencję
Pozycjonowanie najistotniejszych słów kluczowych może wymagać wiele treści, a przede wszystkim czasu. Jest to szczególnie istotne dla sklepów internetowych z dużym katalogiem produktów. Dlatego narzędzia sztucznej inteligencji mogą być bardzo pomocne.
W tym momencie koniecznie weź pod uwagę, że kopiowanie i wklejanie fraz z innych stron internetowych jest bardzo karane przez wyszukiwarki. Może być jednak bardzo pomocny przy opisach produktów. Dobrą opcją jest ich odpowiednia optymalizacja.
3. Poszukaj narzędzi wzmacniających linkowanie wewnętrzne
Kiedy przeprowadza się audyt strony internetowej, jedną z pierwszych rzeczy, na które powinno się zwrócić uwagę jest jej struktura lub architektura. Możesz napisać tysiące artykułów, ale jeśli nie otrzymają one linków zewnętrznych i wewnętrznych, nigdy nie będą prawidłowo pozycjonowane.
Linkowanie Twoich treści do innych powiązanych publikacji poprawi Twój page rank i pozwoli większej liczbie użytkowników dotrzeć do Twojej witryny. W tym celu można również wspomóc się specjalistycznymi narzędziami.
4. Zorganizuj swoją pracę dzięki specjalistycznym narzędziom i oszczędzaj czas na SEO
Pozycjonowanie SEO może być naprawdę stresujące. Jest wiele aspektów, na które trzeba zwracać uwagę, a zapamiętanie wszystkiego jest prawie niemożliwe. W tym celu możesz postawić na narzędzia organizacji pracy, zwłaszcza jeśli masz zespół. Jednym z najpopularniejszych jest Trello. Więcej o specjalistycznych narzędziach do SEO w http://proreklama.pl
Pozwala zarządzać wszystkimi projektami, znając w każdej chwili zadania już zakończone, a także te oczekujące lub będące w trakcie realizacji.